Share this emailCopy the public link or share it on your favorite channel.
logo header
Hoi,

Op woensdag 13 mei hebben wij in de winkel een By Bar event. Er zijn maar 20 plekjes beschikbaar. Op deze wo-mi-bo presenteert Carolien van By Bar de nieuwste collectie en ze verteld alles over het merk. Ook neemt ze een klein kadootje mee, maak je kans op een mooie blouse en geniet je van een hapje en drankje. Geef je snel op door deze mail te beantwoorden. Let op; Vol is Vol.

Liefs Afke, Sandra, Marjolein, Eline en Tess

Ps ook hebben we vanaf dinsdag 18 april een grote ONLY sale buiten de winkel
Dit was hem alweer, die gezellige nieuwsbrief van ZOHIP!
Wil jij ook leuke nieuwtjes en aanbiedingen in je mailbox ontvangen?
Schrijf je dan in via bovenstaande button!